Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Svar på bildgåtan oktober 2011!

Publicerad 2011-10-22 19:51:09 i Foto,


Rätt svar har inkommit i bildfrågan så här kommer svaret. Alldeles rätt Ida Jerrevik, en batteriladdare till en kamera! Närmare bestämt en laddare till en kompaktkamer av märket Canon, men en batteriladdare till en kamera, räcker och blir över. Så Grattis Ida till vinsten denna månad!!!

Som vi alla vet är fotografering inte det minsta äkta. Det är en illusion av verkligheten med vilken vi skapar vår egen privata värld!  / Arnold Newman

Ps Nästa bildgåta har en trisslott i potten, så först av er med rätt svar kan bli miljonär, absolut kan ni det!!! Ds

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-10-23 02:04:22

Meeeeen!!! Jag missade??! Jag har ju saknat dina bildgåtor och så gör du en när jag tittar bort!?

Nästa fredag ska jag ligga på som en rem!

Postat av: Ida

Publicerad 2011-10-24 09:35:52

Yippiiie!!! :)

Postat av: Ida

Publicerad 2011-10-24 09:36:11

Yippiiie!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela