Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Det känns ledsamt!

Publicerad 2011-09-08 12:55:59 i Funderationer!,


Är man det minsta hockeyintresserad så är det en svart dag idag! Stefan Liv, en av Sveriges bästa hockeymålvakter genom tiderna dör i en flygolycka mitt i karriären, jag har svårt att sätta ord på det jag känner! Jag tänker naturligtvis åxå på Stefans familj och anhöriga!

Alla lyckliga familjer liknar varandra, men varje olycklig familj är
olycklig på sitt eget sätt!
/ Leo Tolstoj

dan

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-09-08 13:15:49

Det är helt fruktansvärt. Usch. En sån stilig grabb!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela