Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Innehållsrik vardag!

Publicerad 2011-09-01 19:45:11 i Familjeliv,

Som sjukskriven så är det inte direkt mycket man kan göra av det man vill! Är man så sjukskriven för dålig och värkande rygg, ja då ser innehållsförteckningen ganska så tunn ut!

Vad kan jag då sysselsätta mig med på dagarna? Jo jag kan ligga och se på TV (1200 avsnitt av "Hem till Gården" räcker) och DVD, lyssna på radio, läsa tidskrifter, blogga, fixa lite käk tills Ingela kommer hem (då jag kan), sova länge eller gå ut med hunden.

Jamen så lite vart det ju inte, tänker ni? Men kolla då innehållet av min dag, det blir rätt enahanda efter ett tag, i varje fall så bir det så för mig!!!


Idag kunde jag promenera lite med Gibbe, kanon!!!

Ärlighet är lika sällsynt som en man utan självömkan! / Stephen Vincent Benet

dan 

Kommentarer

Postat av: cattis

Publicerad 2011-09-04 21:34:53

Jag håller med om att det är svårt, för de som är lyckligt ovetande om vad ryggsmärta, kan begränsa livet!!!! HUR LITET LIVET BLIR.....

Jag har levt med en kraftig ryggskada i ca 2 år nu och har tuffa smärtor varje dag, trotts 3 opera. Har NU lyckatts komma till Strängnäs och fått otrolig respons!!! Jag har läst din blogg i några månader och följer din kamp med ryggen!! Ge inte upp, det kommer en ny dag i morgon!!!

Tack för din toppen blogg!!! Cattis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela