Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Jag är med dammsugare!

Publicerad 2011-09-30 20:29:14 i Familjeliv,


Så här ser den ut min alldeles egen dammsugare, mer eller mindre! Den heter Ergorapido och är gjord av en ganska känd tillverkare, ingen reklam alltså hmmm. Här hemma så är det jag som sköter dammsugningen och jag älskar det i motsats till min fru! Eftersom min rygg är som den är så kommer den här lilla manicken göra så att jag kan dammsuga när det behövs, lite oftare i varje fall!!!

Lyckan knackar endast på en enda gång, medan olycka
är mycket mer tålmodig!
/Laurence J. Peter

dan

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-09-30 22:58:24

Ååh en sån vill jag verkligen ha! Måste nog införskaffa oss en sån nästa månad!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela