Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Lite sommar i backspegeln!

Publicerad 2011-09-13 19:40:38 i Djur och natur,

En sommar susar iväg i en väldig fart! Höstens blåsiga och regniga tillvaro med förkylningar lite varstans, har dragit in med full kraft! Tu är väl att man kan blicka tillbaka på de sommriga tilldragelser som sommaren burit med sig. Några av dessa har jag med i dagens blogg, så det är bara att titta in och kanske minnas ett och annat från naturen, sommaren 2011.


Renfanan likt gula kokostoppar har besök denna dag, precis som alla andra dagar.


En av våra egna rabatter med de höga och vackra Vallmo i olika färger.


Liten midsommarbukett på altanen.


Sommaräng i Kroksta ner mot Lomsjön.

Ps Ja inte är jag förkyld som min fru, med hosta, snuva och lite feber. Men nån skit är det eftersom jag har lite feber, känner mig orkeslös och har både ont i leder och muskler! I morgon ska jag iaf till mitt jobb för träff med min handläggare från fsk och min chef, angående arbetsträning. Men som det känns numera i min rygg så vette klåån om jag kommer att kunna arbetsträna. JAG VILL BLI OPERERAD OCH BRA!!! Ds

Lika väl som minnet kan vara ett paradis från vilket vi kan bli fördrivna, lika väl kan det också vara ett helvete från vilket vi inte kan fly!  / John Lancaster Spalding

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela