Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

En Påsk på annan ort!

Publicerad 2012-04-09 17:07:12 i Familjeliv,


En hel del Påskgodis har det blivit!

Det har blivit noll bloggande för min del några dagar. Jag och Ingela har varit bortresta till det vackra Västerbotten och firat påsk. En skön påsk då vi fått träffa våra barn, vårt barnbarn samt mågen och hans familj, åsså bjöds det på god påskmat dagarna tre!

I morgon är det vardag å då börjar bloggandet på allvar igen, om det nu finns något att blogga om? Jag önskar er alla en skön och trevlig annandag påsk!!!

Ett väldukat bord är som en målning av Rubens, men det förstnämnda
smakar lite bättre!
/James Abram Garfield

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela