Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Trist utvecklingslära, men träffsäker!

Publicerad 2012-08-28 19:52:00 i Djur och natur, Humor,


En gång i tiden fanns det en chans att bromsa förstörelsen av vår "moder jord", men nu är'e alldeles för sent! Ja inte ä ja direkt en optimist när det gäller hur vi hanterar vår jord, eller hur? Men frågan jag ställer är, har jag fel?
 
Det finns så mycket föroreningar i luften nu så om det inte vore för våra lungor skulle det inte finnas någon plats att förvara det på! /Robert Orben
 
dan
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-08-29 10:25:16

Jag tror vi har sabbat en hel del, men tror också att om man själv tar ansvar för sig själv och sitt eget liv så kan man göra mycket.

Svar: Klokt svar Ida! Men så är du åxå en av de mest intelligenta elever jag haft, en annan är din syster Emma!!! Ha det!
Dan Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela