Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Inte det också!

Publicerad 2012-08-31 14:00:00 i Familjeliv,

Det känns som att jag fått en hästspark i magen, minst en häst! Natten har varit rätt fri från sömn då både rygghelvetet värker och nu detta till på köpet, som dök upp från intet! Åkte akut in på onsdagskvällen med agressiva magsmärtor. Det visade sig vara en nära på brusten blindtarm, opererad 00.00 - 01.00!!! Så nu har jag nära på olidlig värk både fram å bak, måste ha gjort något riktigt ont i mitt förra liv!!? 
 
 Där sitter den den lille rackaren!
 
Å så här ser den ut, dock inte min det där!
 

Så där ja, nu har man snart ännu ett snyggt ärr på kroppen, he he!!! Blindtarmen sitter på höger sida inte vänster, fotat genom en spegel!
 
Ps Jag har hellre kvar min smärta än att Alliansen ska vinna nästa val! Ds
 
I smärtans land är vi alla ensamma! /May Sarton
 
dan

Kommentarer

Postat av: Rita Svahn

Publicerad 2012-08-31 19:14:31

Men nu får det väl vara nog! Att du skulle behöva råka ut för detta också!
Vissa ska få allt elände.
Själv har jag fått bältros så det värker och svider bra må jag säja.
Krya på dig // Rita

Svar: Hej igen! jaa du nog tycker jag att det räcker med ryggeländet, men så är det tydligen här i livet! Jag har väl gjort något förfärligt i mitt förra liv, he he!? Men du bältros är ju inget att leka med! Så ta det lugnt du med, se till att krya på dig själv du åxå!!! dan
Dan Jonsson

Postat av: Maran

Publicerad 2012-09-01 22:35:56

Meen! Stackare - du måste ha tagit på dig nån annans "synd" för jag har svårt att tänka mig att du gjort nåt ont själv! Krya på dig!
Kram Marianne
Ps: har två varma, mysiga cockerpoos i sängen nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela