Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

En helg med barn å barbarn!

Publicerad 2012-12-17 20:45:00 i Familjeliv,

I helgen har vi varit i Umeå och Vännäsby för att umgås med våra barn vårt barnbarn samt handla lite. Jag måste erkänna att jag har tillbringat den mesta tiden på golvet tillsammans med vårt barnbarn Myra! Helt underbart att få ägna några dagar åt att vara med denna lilla dam. Hon är både vacker, gullig, charmig och bara bäst, men så säger väl alla mor- och farföräldrar om sina barnbarn! Visst ja, jag får inte glömma att hon har ett rätt vasst humör när hon sätter den sidan till, helt normalt alltså!!
 
Den köttfärssåsen den va god den!
 
Myra hade en livfull stund när hon och mormor plockade upp en nyköpt julkrubba. Snabb som ungar är så hann hon nog med att suga lite på en och annan vise man!
 
 
Vilken ska jag välja? Ähh jag provar en till!!!
 
Vad är en vuxen? Ett barn uppblåst av ålder!  /Simone De Beauvoir
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela