Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Leva med smärta!

Publicerad 2012-12-03 19:53:00 i

Jag kommer att blogga en hel del om min ryggsmärta framöver! Kanske ett sätt för mig att kanalisera mina upplevelser i förhoppning att det blir en form av terapi. Jag försöker att lära mig leva med min smärta och det tack vare olika sätt att hantera den. Detta kommer jag att blogga om och på så sätt kan ni följa mig och min smärtsamma del av tillvaron, vare sig det går upp eller ner. Kan mitt sätt att leva hjälpa någon, ja då vore det kanon och givetvis skulle jag själv må bra av att veta det. Slutligen så vill jag bara säga att jag kommer givetvis att blogga om annat åxå, så det så!!!
 
Even pain pricks to livelier living! /Ami Lovell
 
dan

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-12-03 21:42:18

ja du denna jä_la pain....hade tänkt blogga för min egen den men orken tröt och motivationen..följer gärna din och andras bloggar istället :)inga nyheter på ryggfronten?? jag har väl lite nytt inget positivt men,men det är som det är......
Du kan väl slänga in en bildgåta nu någon gång va.....och jag ska gissa.....och gissa....och fundera så det luktar bränt .....ha det så bra det bara går!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela