Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bldgåtar får sin lösning!

Publicerad 2012-02-03 19:23:43 i Bildgåtan,


Joodå Fredric, visst var det en tändare med långt skaft! Alldeles riktigt alltså! Du var först med rätt svar vilket medför att du kan bli miljonär på den trisslott jag skickar dig som pris. Problemet är bara att jag har ingen adress till dig, såvida du inte är Fredric Vestin en gång bosatt på Solvägen i Kroksta, för då vet jag din nuvarande adress. Du Fredric, vem du nu än är, kan väl kommentera så jag får en bekräftelse eller en adress!

Det är fredag nu och då innebär det ju att det är heeeeeeelg!!! Glöm bara inte bort att vänskap belönas med vänskap och ett vänligt ord värmer ett hjärta på vem som helst, nästan i varje fall!

Kärlekens lotteri är som alla andra: man kan inte spela med liten insats och vänta
sig full pott!
/Nis Petersen

dan

Kommentarer

Postat av: Fredric

Publicerad 2012-02-03 19:50:27

Jo visst är det jag Dan :-), tittar in här lite nu och då och sett tävlingen tidigare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela