Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Stolt morfar!

Publicerad 2012-02-10 19:36:10 i Familjeliv,


Snacka om att vara stolt morfar! Jag är så himla glad och rörd över att ha fått blivit morfar till världens finaste flicka! Att få ett barnbarn var större än jag trodde, detta trots att jag blivit så gammal så jag kallas morfar. Men åldern skiter jag i, däremot hoppas jag att ryggen blir så pass bra så att jag en dag kan åka pulka i backen med lilla Myra!!!

Det morfar eller farfar har lärt dem, bör barnbarnen gömma som en
skatt i sina hjärtan!
/Laurence Oliver

dan

Kommentarer

Postat av: ingela

Publicerad 2012-02-10 21:53:39

Hon är ju helt ljuvlig!!

Lika stolt mormor :)

Postat av: Lippe

Publicerad 2012-02-11 22:34:37

LJUVLIGT!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela