Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ruskig väderstart på 2012!

Publicerad 2012-01-02 19:02:37 i Familjeliv,


En regnig och verkligen ruskig väderstart på det nya året, huuuvvaligen!!! Läge för soffan idag och med en bra film i TV-rutan, eller kanske läsa lite, jag får helt enkelt se vad det blir.


Julstjärnan sprider sitt lugna och trygga sken inomhus medan det blåser och regnar/snöar där ute. Men trots det dåliga vädret så måste jag få önskar jag er god fortsättning på det nya året!!! Var bara lugn för det kommer bättre väder, ja rent av strålande väder framöver, det är jag helt säker på!

Vädret är en stor narr. Jag tror detsamma gäller samhället - saker kan te sig illa, men sedan bryter molnen upp och allt ändras! /Mark Twain

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2012-01-02 23:55:28

En god fortsättning till dig också!

Och klart att det kommer bättre väder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela