Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Alliansens devis, jobba till varje pris!

Publicerad 2012-06-03 15:55:54 i Politik,


Det har ju nästan blivit på detta vis! Jag som är sjukskriven och inte kan jobba, skäms nästan över det! Hur tror Alliansens "hejdukar" att jag mår inombords? Först sjuk sen mer eller mindre misstrodd och förnedrad, nej fy faaaan säger jag!!!

Många politiker är som bebisar: De tror de kan få allt bara de skriker
tillräckligt högt!
/Nancy Astor

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela