Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Klyva ved!

Publicerad 2012-06-04 21:05:58 i Familjeliv,


Idag har vi klyft ved! Grannen tog ner några pilträd som vi fick oss tillgodo! Det var både roligt och gick fort!


Och som vanligt så smög jag mest runt och lyssnade på P1 och fjollade mig, för jag kan ju ändå inte gå på för fullt. Men jag hoppas att den röntgen jag gjorde förra veckan innebär att läkarna, utifrån den, kan göra något som gör min rygg bättre, för sämre kan det nog knappast bli värkmässigt!!!

Arbetslust och Sparsamhet är mer värt än pengar på banken! /Arne Garborg

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela