Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Flytta och sova!

Publicerad 2012-03-21 21:07:17 i Familjeliv,

Vi har varit på en liten mini-tripp på fem dagar för att hjälpa vår dotter och måg att flytta. De har flyttat från Umeå och Teg till det fridfulla lilla samhället Vännäsby. Men egentligen så är det Ingela som har hjälp till att bära, städa och packa upp, medan jag har skött om lilla barnbarnet Myra. Sköta om å sköta om, jag har gått omkring med henne på magen och jag har, ja just det, även sovit med henne på magen. Så jag har inte behövt slita med flytten alls utan bara myst med mitt barnbarn, men det har ju sina orsaker, så är det bara!!!


Kökssoffan var riktigt skön ska ni veta. Men att de tog kort på oss medan vi sov, det var väl att ta i!

Jag har aldrig tränat utom att sova och vila! /Mark Twain

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela