Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vad fantastiskt det är att vara morfar!

Publicerad 2012-03-05 21:48:37 i Familjeliv,


Att bli morfar var större än jag trodde!!! Det känns så oerhört stort när jag inser att jag faktiskt är en pusselbit i det hela! Jag skulle kunna sitta och hålla i dig hur länge som helst, mitt kära barnbarn. Dessutom så måste jag få snusa lite grann emellanåt, små bebisar luktar ju så himmelskt gott!!!

En bebis är en mage med högtalare i ena änden och utsläpp i den andra! /Jerry Lewis

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2012-03-05 22:39:32

Fin bild och fint beskriven känsla!!

Postat av: Ida

Publicerad 2012-03-08 22:42:58

Åh vad fin bild :) Världens bästa morfar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela