Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ytterligare ett steg närmare!

Publicerad 2012-03-09 16:30:14 i Jakt med Dan nybörjaren!,

Ja då va man ytterligare ett steg närmare att jägarstatusen ska gå i uppfyllelse! Va då då? Jo jag köpte mig ett vapenskåp idag. Ett NOR-LYX HL5 Basic med plats för 5 vapen. Fick se annonsen på blocket och efter lite funderande så blev det affär. Nu behöver jag förvisso inte ett skåp för så många som 5 vapen, men går det att få något mindre än detta vapenskåp? Det mäter bara 125 cm i höjd och 33 cm i bredd, så inte är det stort inte. Men skåpet fanns här i stan och priset va bra, så nu står det här hos oss!


Bilden tagen från NOR-LYX hemsida, se HÄR! Det är alltså inte mina vapen, om ni nu trodde det?!

Nu är det helg och det bör du fira! Koka eller brygg ett gott kaffe och skär dig en tårtbit, köpt på närmaste bageri, sen sätter du dig bekvämt och njuter av fikat och livet i allmänhet! Sen pussar du på din vän och knyter båda nävarna så att du håller tummarna. Dina tummar håller du för att MODO-hockey ska vinna mot Skellefteå AIK i morgon uppe i Skellefteå Kraft Arena! Håller du tummarna för MODO så blir jag så himla gla och du känner dig åxå gla som gjort mig gla! Himla bra va???   

Är du rädd för vargar, så håll dig borta från skogen! /Josef V. Stalin, Sovjetunionen 1936

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela