Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Lördagsmorgon med buksmärtor , melodikryss och husdjur i sängen!

Publicerad 2012-09-01 14:34:00 i Familjeliv,

I natt har jag sovit rätt hyfsat trots mina buk och ryggsmärtor. Eftersom min fru är förkyld så blev vi kvar i sängen till framåt 12-snåret. Vi passade på att lösa dagens melodikryss samtidigt som vi intog vårt morgonfika, underbart! Som ni kan se så hade vi det rätt trångt i sängen. Gibson sover i sin bur på nätterna och får ibland komma upp i sängen på morgonen och då trivs han och katten Athos rätt bra i vårt sällskap.
 
Jag känner att det blir bättre och bättre i magen efter operationen. Så då är det nog så att det läker som det ska och förmodligen så är jag "fit for fight" igen om ett par dagar. Ryggen då? Njaa, den är ju som den är och lämnar mig inte i fred en enda stund, surt sa räven!!!
 
Så här kan det se ut en lördagsmorgon i Jonssons säng på Solvägen!
 
Vänskap är det svåraste i världen att förklara. Det är inte något du lär dig i skolan. Men har du inte lärt dig betydelsen av vänskap, har du verkligen inte lärt dig något alls! /Muhammad Ali
 
dan

Kommentarer

Postat av: Mandelhjärta

Publicerad 2012-09-02 14:18:41

Vilken trevlig lördagsmorgon/förmiddag - förutom smärtorna och förkylningen då! ;)
Melodikrysset löstes här också.
Krya på er!!

Svar: Tack för omtanken! Det är väl konstigt att man måste vara sjuk eller ha ont för att ligga och mysa i sängen en lördagsmorgon!!! Trot år av smärta så lär man sig att leva med den,konstigt men bra sett ur ett överlevnadsperspektiv!!! Ha det gott!!!/dan
Dan Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela