Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Snart dax för jakt!

Publicerad 2013-08-15 16:54:00 i Jakt med Dan nybörjaren!,

På fredag den 16 börjar bockjakten och på onsdag den 21 augusti startar gåsjakten här uppe i norr. Dessutom så är det dags att jaga skogsfågel, tjäder, orre och järpe, den 25, vilket jag verkligen ser fram emot!!! Om jag nu har tur att få skjuta något vilt av de ovan uppräknade, så kommer ni att få ta del av det här på bloggen. Jag hoppas verkligen på jaktlycka och att ryggen medger flera sköna jaktstunder, ja allt hänger faktiskt på min usla värkande rygg men vem vet, kanske blir det en hygglig höst!!??
 
Bäst att vara försiktig så man inte blir lurad!
 
dan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela