Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nytt om min rygg?

Publicerad 2013-12-18 23:36:00 i Leva med ryggvärk!,

Jag skrev för några veckor sedan att jag skulle börja blogga mer kontinuerligt. Vad blev det av det? Inte ett skiiit!!! Jag har väl aldrig haft så få inlägg som nu den eller de senaste månaderna! Jag ber om ursäkt för att ha farit fram med osanningar och ska försöka (märk väl att jag skriver försöka) bli bättre på att uppdatera min blogg lite oftare!
 
I nästa inlägg ska jag ta och berätta vad farbror doktorn sa vid mitt besök på ortopeden i Umeå. Tills dess, ha det!!!
 
 
dan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela