Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

En överraskning kan man nog säga!

Publicerad 2013-01-05 13:03:00 i Familjeliv,

Fick ett paket i julklapp som bland annat innehöll en klubba att suga på. Jag stoppade den i munnen och visst var den god, så jag njöt en stund. Efter ett tag så kände jag något hårt som fanns i klubban. När jag tog den ur munnen så hade det framträtt en mjölmask i klubban och det jag hade känt var dess ben, huvud och delar av den hårda kroppen! Då blev det därmed tvärstopp på sugandet och det bar istället av till badrummet för en stunds tandborstning! Men kul var det så det så! Kolla in de smaskiga bilderna!!!
 
Äckligt va?!
 
Överraskningar bör aldrig komma oväntat! /Helge Krog 
 
dan
 

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2013-01-05 13:58:40

Uuuäääk!

Svar: Jaaa, det kan man nog säga!!!
Dan Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela