Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Återkommer snart!

Publicerad 2013-07-31 18:24:00 i Allmänt,

Som ni själva har märkt så är det väldigt lite om inte obefintligt med blogginlägg på min blogg den senaste tiden! Vad detta beror på är tvåhövdat. Dels har jag haft sjuhelsikes ont i min rygg och dels är det sommaren som dragit mer än att uppdatera bloggen. Men hav förtröstan ty snart drar det igång, närmare bestämd vid augustis inträde i tiden!!!

Ps Jag ska röntga min rygg den 6 augusti, både MR och CT-röntgen ska göras. Mer om det därefter!!! Ds
 
Den häringa älgen sprang ja ikapp uppe i Vännäsby å fota'n å sen stöp ja han, he he! Vad som egentligen döljer sig bakom fotot får ni veta någon gång i augusti.

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2013-07-31 18:44:26

Skitrygg! Men du skulle ju berätta vad de sa på ortopeden? Eller de kanske bar skickade dig på röntgen?
Kul att sommaren iaf lyckas roa dig så mycket att du inte har tid med bloggen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela