Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Magsjuk och influensadrabbad!

Publicerad 2013-03-07 11:44:00 i Familjeliv,

Ni kanske undrar varför det dröjt så länge sedan min blogg blev uppdaterad, de ska jag berätta nu ......
 
... jo förra onsdagen så fick jag magsjuka! Jag låg mer eller mindre däckad fram till helgen då jag så smått kom igen. Magsjuka är ingen större lyx att gå igenom och än mindre då man har det besvärligt i ryggen. Men nog om det, för då i lördags kände jag att jag började få ont i halsen och ......
 
... sen i söndags har jag mer eller mindre legat däckad av influensa eller vad det nu är, å inte ä're bra än på någe vis. Samtidigt har min fru legat med samma elände förutom att hon klarat sig från magsjukan. Så nu vet ni hur jag har det för tillfället, ha det!
 
dan
 

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2013-03-07 12:40:25

Att kräkas är väldigt otrevligt och helt urjävligt med ryggskada! Och så en förkylning på det? Hyga! Krya och vila till er bägge!

Svar: Tack för omtanken! Men fy va jobbigt det är när man spyr och har kass rygg. Varje hulkning är som en stor kökskniv i röven, nej jag menar rygge. Ha det gott!!!
Dan Jonsson

Postat av: Lippe

Publicerad 2013-03-07 21:49:56

Jag tror jag vet vad du menar. Ryggen slutar ju i röven liksom ;) Ha det gott du också!!

Svar: Jamenjäklar det har du ju rätt i! Kanske därför jag fiser när jag böjer mig lite tex de ggr jag kan dammsuga, för då fiser jag så våldsamt vid ryggböj så jag hör inte dammsugaren!? Ska nog ringa vårdcentralen och Elektrolux i morgon, he he!!!!!
Dan Jonsson

Postat av: Lippe

Publicerad 2013-03-08 08:19:30

Hahaha!! Fis du bara, det brukar lätta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela