Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Slutspelsskägg!

Publicerad 2013-03-20 22:13:00 i Familjeliv,

Slutspel i elitseriens hockeyliga, ja då kommer slutspelsskägget fram! Enda skillnaden mot hyckeyspelarna som sparar ut sitt skägg, är att jag kommer att ha kvar mitt skägg under en längre tid. Trivs jag i skägget ja då blir det nog kvar hela året, de ä sant dä! Trots att MODO förlorade ikväll mot Färjestad och är utslagna ur denna säsongens slutpel, kommer jag att fortsätta odla mitt skägg!
 
Ps Till nästa säsong ska jag skaffa en ny T-shirt då MODO-loggan ser för gräslig ut, det kan ni ge er den på, alltså!!! Ds
 
Det är lönlöst att gräla med män, de har ju ändå alltid fel! / Zsa Zsa Gabor
 
dan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela