Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sola i Norr!

Publicerad 2013-05-24 11:41:00 i Familjeliv,

Helgen som var tillbringade jag och Ingela tillsammans med barn å vårt barnbarn. Att det var en helg fylld av strålande sol får denna bild av lillan symbolisera! Tuff tjej va?!
 
För min egen del så har denna vecka varit rena "dyngan"! Sedan onsdag har jag varit sjuk, men vad jag har eller inte har vette klåån! Jag har ont i hela kroppen samt lite feber, dessutom har jag ett hejdundrande magont. Någon som haft något liknande eller hört talas om?? Men nu i skrivandes stund kan jag skönja en liten förbättring, så det värsta är nog över nu!!!
 
Men ha nu en skön fredagskväll på er alla!!!
 
dan
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela