Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Dax att försöka mig på älgjakt!

Publicerad 2013-09-05 22:42:00 i Jakt med Dan nybörjaren!,

Ska åka och pröva lyckan i årets älgjakt! Om ryggen inte ställer till problem, som den vanligtvis gör, så ska nog klara av en dag på ett älgpass! Det är mysigt att sitta och filosofera samt titta på vår fina Norrlänska natur. Skulle jag lyckas skjuta en älg så är det bonus, att bara få vara en i jaktlaget räcker långt för mig!
 
Ps Av denna anledning så återkommer jag med ett reportage från min älgjakt, om nu inte OM ställer till det! Ds
 
dan

Kommentarer

Postat av: Per Mårtensson

Publicerad 2013-09-09 13:56:02

Hej Dan.
Jag har läst en hel del i din blogg för att jag också har problem med ryggen och ska till Strängnäs för operation. Har opererats 3 gånger tidigare. Skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att fråga lite.
Mvh
Per

Svar: Hej Per! Visst får du komma i kontakt med mig! Men vilken form på samtalen, facebook eller telefon eller?
Dan Jonsson

Postat av: Per Mårtensson

Publicerad 2013-09-10 11:24:47

Du för gärna skriva till min email:
[email protected]
eller på facebook:
https://www.facebook.com/#!/musicman50

Postat av: Maklstelo

Publicerad 2020-10-05 15:36:29

Drone video footage of a beautiful landscape of South Asia Sea. Check out this video from Youtube channel.
hong kong aerial videos|

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela