Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Det blev en JEEP!

Publicerad 2014-08-27 18:04:00 i Leva med ryggvärk!,

Det blev en gammal Jeep Grand Cherokeefrån 1998, som till slut föll oss på "läppen"! Det är en hel del att fixa på den men priset var så lågt så bilen blir billig trots besök på bilverkstaden. Om jag ska vara ärlig så var det helst av allt en sådan här bil jag ville ha, har gillat dem sen lång tid tillbaka! Så nu har jag (vi) en bil som är både hög och med automatlåda för att så mycket som möjligt passa en "ryggkrympling", dä ä ba på de visä!!!
 
Råd är det som vi ber om när vi redan vet svaret men önskar att vi inte gjorde det! /Erica  Jong
 
dan
 

Kommentarer

Postat av: Anette

Publicerad 2014-09-01 11:31:53

Hej
Härligt att du hittat din bil. 👍
Du uttrycker dig så bra när du skriver så man får alltid ett smil på läpparna.
Hoppas allt går bra med ryggen.
Hälsningar
Anette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela