Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Att vara eller inte vara bloggare!

Publicerad 2014-01-29 19:59:00 i Funderationer!, Leva med ryggvärk!,

Nu är det långskägg som gäller igen!
 
Jag har väldigt svårt att få någon kontinuitet på mitt bloggande! Jag hade en förhoppning att 2014 så skulle jag komma igång med bloggande, med ett inlägg minst varannan dag åtminstone. Men jag känner att den förhoppningen orkar jag inte ro iland!
 
Ryggsmärtan börjar på allvar ta ut sin rätt och tidvis känner jag mig så trött och nere och då orkar jag inte nånting. Där emellan kan det finnas dagar då det är rätt okey, men då finns det så mycket annat att ta tag i än att blogga. Har man hus så finns det alltid något som måste göras, dessutom vill jag gärna ut och jaga eller bara gå i skogen de dagar jag kan. Detta innebär att bloggandet fått en allt mer oväsentlig del av mitt liv, tyvärr!
 
Jag kommer dock att hålla bloggen vid liv och liksom nu komma med ett inlägg någon gång då och då! Vad gäller mina ryggproblem så händer inte så mycket nu utan jag får väl se, eller känna, hur ryggen mår och ta beslut därefter. Dörren till operationsalen är inte stängd utan det är upp till mig att ta kontakt med vården om jag känner att det inte går längre, eller som min ortopedläkare sa, "det finns en kniv sparad åt dig Dan" och det låter ju tryggt tycker jag!
 
Så gott folk! Händer något speciellt som har med ryggen att göra så får ni veta det här på bloggen, men för övrigt så får ni hålla er tillgodo med ett inlägg lite nu och då!!!
 
Trötthet gör oss alla till ynkryggar! /Vince Lombardi
 
dan

Kommentarer

Postat av: Margit Evertsson

Publicerad 2014-02-20 14:18:36

Besöker din blogg nu för första gången men inte den sista. Din blogg verkar intressant och med vackra bilder.

Svar: Tack för det! Jag har varit inaktiv ett tag då min ryggvärk får mig "på knä" emellanåt och då orkar jag inte blogga! Tror nog att jag orkar blogga lite nu!!! /dan
Dan Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela