Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Midsommar 2014!

Publicerad 2014-06-23 21:58:00 i Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

God grillad kycklingfilé, potatissallad och diverese annat stod på menyn.
 
Midsommarafton tillbringade jag och Ingela ensamma ute i skogen! Från det av vi klev ut ur bilen började solen skina och fint väder höll i sig helatiden vi var ute! När vi packat bilen och skulle åka hem, ja då började det regna igen, det är alldeles säker det, så ä're! Jag och min fru var överens om att det var en helt enkelt skön och vilsam midsommarafton!
 
Här är ett bevis på att vädret var kanon!
 
Vad vore vår svenska sommar utan alla dessa vackra blommor, man riktigt känner den underbara doften när man ser dem på bild!
 
Midsommarblomstret med sin underbart blåa färg. Jag kan inte bli mätt på att se och uppleva alla de vackra blommor som står i givakt hela sommaren, så ä're!!!
 
En vacker sak ger aldrig så mycket smärta som att inte kunna höra eller inte
kunna se den! / Michelangelo
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela