Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Minnesbilder, studenten 1977! (repris)

Publicerad 2018-02-12 00:32:09 i Humor, Leva med ryggvärk!,

Men huvadå, vad är det du visar Dan?!
 
Joodå vi kunde också på den tiden, arrangera bilder alltså! På natten efter studenten så fick vi för oss att fåna oss lite, då blev denna vackra bild tagen. Vad jag förundras över är hur kroppen kan genomgå en sådan degenerering med stigande ålder.
Skulle jag arrangera samma typ av bild idag, ja då vete rackarn om jag hade visat den. Jo men kanske, men då med minst en tröja på! Varför då då? Det får du faktiskt räkna ut själv!
 
Ps Att bilden är arrangerad de ä faktiskt sanninga dä!!! Ds
 
Hemligheten med att förbli ung ligger i att leva hederligt, äta långsamt och ljuga om
sin ålder!  /Lucille Ball
 
dan

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-10-06 21:38:38

HAHAHHAHAHA 😂

Postat av: Ida

Publicerad 2014-10-06 21:38:44

HAHAHHAHAHA 😂

Postat av: Svågerskan

Publicerad 2014-10-18 09:02:29

Inte minns jag att du var så snygg?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela