Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ebba och Påsk!

Publicerad 2015-04-03 13:40:00 i Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

Så var hon hemma då vår Ebba! Jag har faktiskt inte haft tid att blogga innan då Ebba krävt en hel del uppmärksamhet. När hon sen har somnat så är jag så trött så jag somnar själv en stund. Dessutom så har det nästan varit omöjligt att ta bilder på henne, i vaket tillstånd, som varit skarpa eftersom hon aldrig är stilla. Så därför får det bli som det blir, att jag bloggar med en sovandes Ebba på bild! Men mer kommer att komma, så är'e baaa!!!
 
Jag önskar er nu en riktigt GLAD PÅSK med många ägg och myche götta!!!
Har någon någonsin tänkt på att ordet "tradition" bara är en positiv version av "vana"? /Amdi Hansen
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela