Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Så var då jakten igång!

Publicerad 2015-08-01 13:19:00 i Jakt med Dan nybörjaren!, Leva med ryggvärk!,

Sent i går kväll så var jag upp till torpet och apterade grävlingsfällan! Med diverse lockelser hoppa jag att Grimbart ska gå i fällan, så att säga. En gång för alla måste problemet med undermineringen av "lagårn" få ett slut. Deras grävande välter snart vår fin fina ladugård, fin å fin det kan nog diskuteras! Vad jag sen gör med Grimbart vet ni nog!?
 
Jag avskyr livförsäkringsagenter. De påstår alltid att jag skall dö en vacker dag,
och det avser jag inte! / Stephen Leacock
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela