Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nytt år, 2016!

Publicerad 2016-01-03 20:50:00 i Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

 
Som sagt god fortsättning på er! Det har varit ett magert år vad gäller mitt bloggande. Tyvärr har mina ryggproblem tagit överhanden av många roliga inslag i mitt liv! Jag hoppas nu att operationen framöver ska göra slut på denna tillvaro av värk och värk och värk och smärtstillande tabletter, till förmån av ett mer normalt liv med jobb, frun och mina intressen! Jag hoppas därvidlag att jag kommer att blogga lite mer återkommande och kanske kan blogga si så där en gång i veckan, kanske. Vi får se?!
 
Så tillsvidare säger jag bara, Hej Hopp vintersnopp!!!
 
dan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-03 21:33:16

Håller tummarna för att operationen kommet att ge dig ett bättre liv. Ett utan en massa smärta och ist med en massa upplevelser att skriva om!
Kram och all lycka till!
//Lippe

Svar: Sent svar du!!! Men tack för det! Det närmar sig men vet ej exakt datum.
Ha det gott!!!/dan
Dan Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela