Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Hemma igen hos ödlan!

Publicerad 2018-04-20 05:29:01 i Familjeliv, Leva med ryggvärk!, Våra Husdjur,

Har varit hemma i två dygn nu och börjat skaka av mig sjukdomskänslan som jag ofta får av att bevista sjukhus. Idag har jag legat hela dagen förutom att jag har matat både ormar och ödlor. Mina pärlödlor börjar bli riktigt trevliga, läs tama, nu och kommer faktiskt fram och äter ur min hand!
(null)
Här ser man nosen på två av ödlorna som är sambos i ett terrarium. Båda visar intresse för den upptinade musungen.

(null)
Avancemang! 

(null)
Sådär ja, nu har jag dig!!!

(null)
Den andra ödlan var så snabb så då blev det bara en bild när musungen redan sitter i munnen.
Då så nu har både ormar och ödlor fått mat så nu väntar sängen och vila ryggen igen!

appropå ryggen ja! Det känns faktiskt ganska så bra där bak då smärtan ut i bäckenet är mer eller mindre borta. Nu äter jag ju i och för sig en massa morfinpreparat, men tycker ändå att det känns ganska bra, framtiden får utvisa!

I besvikelsen ser man bäst vad man väntade sig!/Frithiof Brandt

dan





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela