Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Styckning!

Publicerad 2018-12-17 22:05:01 i Jakt med Dan nybörjaren!, Leva med ryggvärk!,

Söndagen gick åt till att stycka rådjuret jag sköt på onsdagen. Det var mer jobb än jag trodde trots att vi hjälptes åt jag och Ingela, frugan alltså.

Ryggen tog mer stryk än jag föreställt mig och när allt var styckat, packat och infryst, var det för mig bara att söka upp min säng och bli där resten av söndagen. Men nu är det gjort, dä ää ba såå!!!

(null)
(null)
Bilder från styckningen.

 dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela