Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vad ett extra n kan göra!

Publicerad 2018-12-21 23:36:55 i Humor, Leva med ryggvärk!,

(null)

Nu är grannen klädd, nääää men så ska det väl inte vara? Förvisso såg jag en av våra grannar nyss och hen var då klädd. Men nu menar jag ju GRANEN är klädd
Vad avsaknaden av en liten bokstav kan ställa till det. För hur skulle det bli om man skriver ett dylikt meddelande till sin fru, "Jag ska ut och prova grannens SNIPPA idag"? Fundera på det ni!!!

Att roa är en ädel sak! /Goethe

dan banan

PS Snipa är en typ av båt! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela