Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Skidskyttehjältar!

Publicerad 2018-02-24 10:34:53 i Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

Igår var det så spännande i herrarnas skidskyttestafett i OS, så jag var tvungen att gå ut med Ebba när Sebastian Samuelsson gick ut på sin sträcka. Såg sen till att gå in först när allt var klart. Ångrade sen att jag inte såg allt när det gick så bra till slut, fega jag!!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sveriges skidskyttekillar tog alltså OS-guld, det är fantastiskt stort! Dessutom så tog damerna silvermedaljen dagen innan, stort det med!
Nu är nog sveriges skidskyttar i toppen för att stanna dä ä ba påde visä!!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela