Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Fredag!

Publicerad 2018-09-14 09:19:11 i Leva med ryggvärk!,

Halvligger och väntar på att värktabletterna ska göra jobbet, så att jag kan göra något annat än att vara i stillhet!

Väntar dessutom att bilfirman vi köpte bilen från, ska ringa. Andra gången växellådan rasat på vår bil som kostat oss drygt en kvarts miljon, så surt! Vad som nu händer får vi se, men att behålla den bilen är inget alternativ.
Jag återkommer i ämnet!!!

(null)

Nu fredag och jag önskar er en fin och skön helg, dä ä ba sååå!!!

Ett liv utan kärlek/kyssar är som en pizza utan botten! /Dan Jonsson

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela