Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vad fort det går!

Publicerad 2018-09-25 15:03:59 i Allmänt, Leva med ryggvärk!,

Förra onsdagen fick jag en sticka i fingret, dagen efter tryckte jag ut den och en del var. Sen lade jag om med alsolsprit och förband. På söndagen såg fingret rätt illa ut, men på måndagen såg det riktigt sjukt illa ut och smärtade som om jag haft fingret i elden. Då rådde de på akuten mig att jag skulle åka in!

Så nu sitter jag här på sjukhuset en vanlig tisdagskväll med ett blårött korvfinger och har fått fyra omgångar penicillin intravenöst! Vad händer härnäst, det vete rackarn!!!
(null)
Det går fort att något oförutsett inträffar, dä ä ba på dä visää!!!

PS Tycker att mina ryggproblem räcker och blir över, så detta behöver jag inte!!! DS

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela