Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Så typiskt!

Publicerad 2020-02-19 15:11:29 i Allmänt, Familjeliv, Humor, Leva med ryggvärk!,

(null)
Så klart att jag skulle gå och dra på mig någon form av influensa! Det började med illamående och kräkningar och fortsatte med feber och ont i hela kroppen. Nu idag onsdag känns det dock lite bättre, men blev rätt hyfsat slut på efter en liten rastning av Ebba, så lite skit finns nog kvar i gubben än!

(null)
Klart jag måste bjuda på en fjollig bild också! Ni vet ju sen tidigare att "alla känner apan men apan känner ingen". Men oj så himla skönt det är att få apa mig lite! Ha en bra Odens-dag!!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela