Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sommarledighet!

Publicerad 2021-07-03 23:15:00 i Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

Nu är det sommar så nu tar jag "semester" från bloggandet. Jag återkommer någon gång i augusti! Jag ska nu ta det lugnt och ha det mysigt och hänga  framförallt med min kära fru och bästa vän sedan 45 år tillbaka. Dessutom kommer jag att träffa mina fyra underbara barnbarn och deras föräldrar, KUNG!
Jag kommer givetvis att umgås med vår lilla Ebba också, så det så!
 
Jag och Ingela löser korsord på hennes rum 1976, alltså 45 år sedan, det svindlar!!!
 
Nedan ser ni mina fantastiska barnbarn med början av den äldsta och längst ner den Yngsta!
 
Trevlig sommar på er alla och glöm inte
 
humorn och ödmjukheten!!!
 
Lev ett gott och värdigt liv. När du blir äldre och tänker tillbaka, kan du njuta av det en gång till!  /Dalai Lama
 
 
dan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela