Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

C-uppsats!

Publicerad 2009-04-17 14:27:55 i

Nu har jag snart ägnat ett helt Påsklov till att färdigställa min C-uppsats i matematik. Det har faktiskt gått bra med tanke på ryggen, då jag varit uppe och gått var femtonde minut! Ibland ha dessutom jag stått på knä och ibland har jag legat när jag korekturläst. Jag har faktiskt inte så mycket kvar, men nu JÄKLAR är jag less!!!!! Jag fortsätter på måndag. Nu ska det bli kul att få dammsuga!!! Jaadå!! Ni läste rätt!!! Jag är så spyless på rapporten så att dammsugande ska bli mig ett rent nöje!!

Ni ska nu få följa de faser jag genomgick under veckans rapportskrivande!!!


FAS 1: Arbetsglädje och HARMONI!


FAS 2: Jobbigt och mycket mer att göra än jag trodde, FÖRTVIVLAN!!!


FAS 3: ILSKA och irritation!!!


FAS 4: UPPLÖSNING!! Total förvirring och nåja råder, dax för Dammsugning!!


Arbete är tillflykten för den som inte har något att sysselsätta sig med.   /Wilde, Oscar

Jag gillar arbete. Det fascinerar mig. Jag kan sitta i timtal och titta på det.     /Jerome Klappa Jerome


dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela