Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

En blomma till alla ....

Publicerad 2009-04-17 18:27:42 i Humor,

Efter en veckas uppsatsskrivande tycker jag mig förstå vilket tragiskt arbete Byråkrater måste ha. Sitta dagarna i ända och skriva eller vända papper, HUUUUVA!!!! Men frågan uppstår genast, är det arbetet i sig som är tragiskt eller byråkraten själv? Avgör själva nästa gång ni träffar en byråkrat!

Så därför vill jag skänka en liten blomma till dessa byråkrater i vårt avlånga land!!


Strandiris (Iris sibirica )


Nu är det helg igen! En vecka går rasande fort. Ta vara på helgens sol och sök er ut i naturen. Det finns inget bättre sätt att ladda batterierna på! Kom sen ihåg att vara rädda om allt och alla, framförallt era nära och kära!!!

Det krävs goda byråkrater för att hålla en välorganiserad ineffektivitet igång.    /Henrik Tikkanen

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela