Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Himmel 2!

Publicerad 2009-04-05 20:04:00 i Foto,

Söndagen den 5 april 2009

Den 26 mars publicerade jag bilder på en "flammande" himmel. Jag fick då en kommentar  här på bloggen där en "tjej" finurligt skrev "Nu förstår man varför låten "Heavens on fire" kom till" . Här kommer två bilder till på en fantastisk himmel, denna gång en kvällshimmel!



Kvällshimmel två dagar före julafton 2006.

 
Samma himmel som fotot ovan och vid samma tidpunkt!

Nu är helgen slut och en ny arbetsvecka börjar i morgon. Stanna upp och titta er omkring så ska ni få se att det finns små "guldkorn" i tillvaron, lite här och där. Som jag tidigare sagt, det gäller bara att upptäcka dem! Fundera dessutom på vad du kan göra, i morgon när du kommer till jobbet, för att glädja dina arbetskamrater. Det är inte så himla svårt om man tänker efter!!!

Jag tänker aldrig på det elände som varit utan på allt det underbara som ska komma!  /Anne Frank

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela