Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

The Ramones!

Publicerad 2009-04-24 16:07:09 i Musik & dans,

Jag är helt såld på att kolla och lyssna på dessa herrar i Ramones!! Sjukt bra PUNK, tycker jag i alla fall!!!




Nu är det helg! Fy tusan va gött!!! Lev livet och njut. Gör det du tänkt eller vill göra, redan idag! Du vet inte ett skit om morgondagen och tur är väl det! Men du, glöm inte att pussa på din älskling och säga något fint. Har du ingen älskling så ställ dig och se dig själv i spegeln och säg till dig själv, jag är så jäkla bra och fin och ikväll ska jag se TV och äta chips, så det så!!! Åsså lite Trocadero!!!

Sex är Guds sätt att skämta med människorna!   /Bette Davis

Hej hopp fredagssnopp!!

dan

Kommentarer

Postat av: Vinyljakten

Publicerad 2009-04-25 01:14:25

ahh... Klassiker!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela