Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Hälsning till er Ida och Emma!

Publicerad 2009-08-19 15:56:27 i Musik & dans,

Vill skicka en hälsning till två av mina före detta elever, systrarna Ida och Emma D. Vad vore då bästa hälsningen om inte ett klipp med Tokio Hotel som de gillar (gillade?) skarpt! Ha det gott tjejer!!! Förresten hälsa mamma och lillasyster samt "vovven" från mig!



Tokio hotel är definitivt  inte ett av mina favoritband, sanning och säga så har jag aldrig hört dem förut! Nä nu ska ni få höra och se något jag verkligen gillar!!! Jag har visat detta klipp förrut men gör det gärna igen!!! Här kommer Pantera med "I´m broken"! Njut tjejer!!!



Av alla saker jag förlorat saknar jag förståndet allra mest!  / Ozzy Osbourne

dan

Kommentarer

Postat av: Kalle

Publicerad 2009-08-19 21:56:27

Gillar Pantera jag!!!

Postat av: Ida D

Publicerad 2009-08-20 13:22:02

haha xD Det var något år sen jag sist lyssnade på TH, men vissa låtar lyssnade jag igenom för nån dag sen :) Gillar deras texter, sådär flickigt enkla. Tiden går fort och smaken har hunnit ändrats en del, eller bara byggts på. Måste säga att jag gillar båda klippen i det här inlägget! :D haha. Hare så bra! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela