Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Alla är vi "gröna" i början!!!

Publicerad 2009-12-31 10:40:45 i Familjeliv,

Som sagt, alla är nybörjare å man startar med något, skolan, simma, köra bi, datorer och trafikkunskap är några områden som vi alla har varit "gröna" i början!! Här nedan visar jag en bild på en ung Dan som en gång i tiden gick på trfikskola i Själevad strax utanför Örnsköldsvik!!! Jag var 7 eller 8 år då det begav sig. Visst är det kul att ha sådanahäringa goa bilder att fräscha upp minnet med? Kolla in den lille!!! Inte för att jag är så mycket större nu, utan bara för att kolla hur jag såg ut och vad jag gjorde omkring 1965!!!



Alla behöver sina minnen. De håller betydelselöshetens varg utanför dörren!  /Saul Bellow

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela