Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Fredagskväll!

Publicerad 2009-12-11 20:06:29 i Humor,

Nu är det återigen Fredagskväll och två dagars ledighet väntar för många. Tyvärr så får affärsfolket nog jobba ändå. Alla sjukskrivna, dit även jag hör, är "lediga" hela tiden vilket inte alls är roligt då man går miste om, ja just det Fredagskväll och två dagar ledigt. Man känner sig så förbenat tillfredsställd då man kommer hem från jobbet och gjort sin vecka. Detta saknar jag väldigt mycket nu när jag är sjukskriven!

Men skit samma, nu är det i alla fall fredag och då är det "fest" i Kapernaum! Slå klackarna i taket, ryck frugan i Bh-bandet eller något annat busigt och oväntat. Gör kvällen till något mysigt och upplev det roliga tillsammans, men nyktert så klart! Eller som Nancy Astor präntat, "En av anledningarna att jag inte dricker, är att jag vill veta när jag har roligt!".

Nu är det snart jul det är för underbart! Men det finns en sak till som är underbart (många i och för sig) och det är MODO-hockey, som verkligen har börjat komma igång! Slog serieledarna HV71 härom veckan med 4 -1 på bortaplan, det ni, är inte illa pinkat!!

God helg på er! Gå nu och se på IDOL!!!!


Granen väckte stor nyfikenhet förra året! blir det så ock i år???

Res er o Ni fallna kämpar, res er och ta stånd, han som kämpar och springer iväg,
lever för att kämpa en annan dag!
  /Bob Marley

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela