Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Julgran och snölandskap!

Publicerad 2009-12-22 14:17:54 i Familjeliv,

Igår var det dax för julgranen att göra entré. Som vanligt så var det frugan som pyntade och jag som assisterade. Vi blev jättenöjda med granen när allt hade kommit på plats! Idag var jag en sväng på skolan och var med vid terminsavslutningen, kanonkul att få träffa mina elever och arbetkamrater! På väg hem så såg jag ett fantastiskt vackert vinterlandskap. Den lågt stående solen och snön på träden gav ett vackert sken, så som det bara blir dagarna kring juletid! Kolla in!!!


Snart är granen klar, bara glittret saknas!




Varmt och fint sken i den underbara decembertid som nu är, trots -15 grader på termometern!!

Livet är en följd av ögonblick, att leva vartenda ett av dem är att lyckas!  /Corita Kent

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela